Sweet teddy

Ciao amici oggi sono qui per mostrarvi la mia nuova card Sweet Teddy per Laserowe Love!

Cześć przyjaciele,  dzisiaj jestem tutaj, aby pokazać ci moją nową kartę Sweet Teddy for  Laserowe Love!!

Hi friends,  today I'm here to show you my new Sweet Teddy card for  Laserowe Love!


Ho ritagliato l'immagine dell'orsetto da Papier 30 x 30 cm - Vintage Baby Girl- 01 - Laserowe LOVE 


I cut out the image of the teddy bear from Papier 30 x 30 cm - Vintage Baby Girl- 01 - Laserowe LOVE 



Ho strappato un pezzo di cartone ondulato che ho poi sporcato con la Nuvo - Glimmer Paste - Moonstone - 953n

Rozerwałam kawałek tektury falistej, którą następnie zabliźniłam za pomocą Nuvo - Glimmer Paste - Moonstone - 953n
I ripped a piece of corrugated cardboard that I then messed with the Nuvo - Glimmer Paste - Moonstone - 953n





Da Pasek - Vintage Baby Girl - 01 - Laserowe ho ritagliato la tag con l'orsetta, sotto la quale ho incollato due cannucce di carta


Od Pasek - Vintage Baby Girl - 01 - Laserowe  wyciąłem tag niedźwiedzia, pod którym przykleiłem dwie papierowe słomki

From Pasek - Vintage Baby Girl - 01 - Laserowe  I cut out the tag with the bear, under which I glued two paper straws


Ed ho iniziato a costruire la mia card assemblando i pezzi

I zacząłem budować moją kartę, montując części

And I started to build my card by assembling the pieces


Ho prima incollato la tag, poi ho messo degli spessori al cartone ondulato su cui ho precedentemente incollato l'immagine dell'orsa ed infine ho inserito tutti gli elementi decorativi fiori (sempre sporcati con la Nuvo - Glimmer Paste - Moonstone - 953n) ,  Tekturka - Rośliny - Indiana   Tekturka - Buciki dla dziewczynki - Baby lily  

Najpierw przykleiłem metkę, następnie na tekturze falistej położyłem trochę grubości, na której wcześniej przykleiłem obraz niedźwiedzia, a na końcu dodałem wszystkie elementy dekoracyjne kwiatów (zawsze zabrudzone Nuvo - Glimmer Paste - Moonstone - 953n), Tekturka - Rośliny - Indiana   Tekturka - Buciki dla dziewczynki - Baby lily  

I first glued the tag, then I put some thicknesses on the corrugated cardboard on which I previously glued the image of the bear and finally I added all the decorative elements flowers (always dirty with the Nuvo - Glimmer Paste - Moonstone - 953n),  Tekturka - Rośliny - Indiana   Tekturka - Buciki dla dziewczynki - Baby lily  






 Moja karta jest gotowa!

My card is ready !!

Hugs Sabrina


Commenti

  1. This is just a darling card Sabrina! You've added so many beautiful details. I especially like the moonstone Nuvo paste and the addition of the straws is just brilliant! What a gorgeous mixed media piece!

    RispondiElimina

Posta un commento

Post più popolari