love U! Laserowe LOVE

Cześć przyjaciele Laserowe LOVE!
Dzisiaj jestem tutaj, aby pokazać ci moją nową romantyczną kartę!

Hi friends of Laserowe LOVE!
Today I'm here to show you my new romantic card!




Wydrukowałem piękny znaczek Laserowe Love na 300-gramowym papierze akwarelowym i pokolorowałem pudrami perlenscencyjnymi, aby uzyskać efekt cieniowania i błyskotliwości!

I printed the beautiful Laserowe Love stamp on 300gr watercolor paper and I colored with perlenscent powders to create the shaded and brilliant effect!


Wycinam karty z pięknej kolekcji Be With Me, a dokładnie z Paper 30x30 cm - Be with Me - 03 Laserowe LOVE i Paper 30x30 cm - Be with Me - 04 Laserowe LOVE i papieru pośrodku.
Jako ozdobę użyłem słodkiej płyty wiórowej Chipboard - Kissing couple - Wedding Day i Chipboard - Hearts background elements - Love Llama  na której zastosowałem złoty proszek do tłoczenia!

I cut out the cards from the beautiful Be With Me collection and, precisely, Paper 30x30 cm - Be with Me - 03 Laserowe LOVE and Paper 30x30 cm - Be with Me - 04 Laserowe LOVE and a paper in the middle.
As an embellishment I used the sweet chipboard. Chipboard - Kissing couple - Wedding Day and Chipboard - Hearts background elements - Love Llama on which I applied the gold embossing powder!



xoxo Sabrina


Commenti

Post più popolari